Biomass Energy Project S.A.
Paulownia

Podwyższenie kapitału zakładowego Spółki

Zarząd Spółki podjął uchwałę w sprawie podwyższenia kapitału zakładowego Spółki w granicach kapitału docelowego poprzez emisję akcji zwykłych na okaziciela serii H w trybie subskrypcji prywatnej z pozbawieniem prawa poboru dotychczasowych akcjonariuszy

Umowa z Lingble Pte z Singapuru - usługi e-commerce

Podpisanie umowy ramowej o świadczeniu usług e-commerce z firmą Lingble Pte. Ltd z Singapuru w zakresie globalnego handlu E-Commerce.
Lingble Pte. Ltd.,jest prywatną spółką z ograniczoną odpowiedzialnością utworzoną zgodnie z prawem Singapuru z adresem 1 Raffles Place, #20-01, One Raffles Place, Singapur 048616 _Company Registration Number _UEN_: 201915104N_ , o korzeniach japońskich , zajmującą się handlem E-Commerce. Lingble to globalna firma oferująca rozwiązania eCommerce, dzięki którym lokalne i regionalne marki mogą zaistnieć na całym świecie. Dzięki Lingble Global GuideTM , partnerzy są prowadzeni przez dostosowaną do potrzeb globalną ekspansję marek handlowych, która jest zbudowana na doświadczeniu, wiedzy i technologii. Wśród klientów spółki są takie globalne marki jak: Thom Browne , Kokuyo , Makuake , DESCENTE , ACE , Onward Holdings , TSI Holdings , Brefing ,Brother , Duskin . Osiągają one obroty rzędu kilkuset milionów do kilku miliardów dolarów w znacznej części dzięki platormom e-commerce.
Lingble zapewnia kompleksową obsługę w zakresie interfejsu użytkownika, języka, waluty i metod płatności do cen i linii produktów, zapewnia również klientom doświadczenie zakupowe, które jest w pełni zlokalizowane i zoptymalizowane dla rynku każdego kraju z ponad 100 na których działa z wielojęzyczną i zawsze dostępną obsługą klienta
Zapewnia też uproszczoną i wydajną logistykę oferując wysyłkę międzynarodową, wysyłkę DDP, odprawę celną i wsparcie taryfowe, aby bezpiecznie i tanio dostarczyć produkty do międzynarodowych klientów wraz ze skutecznym marketingiem skierowanym na rynki lokalne.
Podpisanie umowy ramowej pomiędzy Lingble i BEP jest kontynuacją i rozwinięciem porozumienia o strategicznym partnerstwie , o którym informowaliśmy w raporcie ESPI nr 2/2023 z 2023-02-23. Pozwala to na rozpoczęcie wprowadzania produktów BEP oraz innych marek z Europy , które w ramach zawartych oddzielnie porozumień , są zainteresowane ekspansją w globalnym handlu elektronicznym , w celu świadczenia usług technologicznych, marketingowych i operacyjnych w związku z rozszerzeniem ich kanałów handlu elektronicznego w celu sprzedaży w regionie Azji i Pacyfiku _ze szczególnym uwzględnieniem Japonii, Hongkongu, Chin, Korei Południowej, Tajwanu i Singapuru_, Stanów Zjednoczonych, Unii Europejskiej i Wielkiej Brytanii .
Porozumienie to stanowi istotny element strategii ekspansji zagranicznej Emitenta i włączania do niej firm z Polski i Unii Europejskiej w celu zdobycia nowych rynków zbytu w regionie Azji i Pacyfiku oraz innych wymienionych , jak i wsparcia w zakresie uzyskania żródeł finansowania oraz pozyskania partnerów inwestycyjnych.